Sörja och fotöljer

Jag fördökte blogga från min telefon nyss men oftast är det radioskugga här i Baddan. Eller egentligen inte i hels Bad Homburg, utan mest mellan Ober-Eschbach och huset. I huset kan jag knappt ens prata i telefonen eller sms.a. Bara om jag ställer mig upptryckt mot köksfönstret. Det är lite besvärligt, att trycka sig mot köksfönstret och vinka glatt till grannar för att kunna svara i mobilen. Men jag har varit med om värre saker, så jag överlever nog även detta ska ni se.
Ikväll ska jag träna och sen ta mig en torsdagsöl. Men nu håller potatisen på att koka sönder så jag måste resa mig ur fotöljen.
Jag gillar fotöljer. Har jag sagt det förut? Well, så är det. Så är det någon i Frankfurt-området som vill bli av med en fotölj tar jag tacksamt emot den!

Comments
En annan Jessica skrev 2012-02-09 @ 12:38:24

Vad är en fotölj?

URL: http://enannanjessica.se
Jenny skrev 2012-02-09 @ 13:21:03

Haha, samer kanske stavar fåtölj annorlunda.
Izabella skrev 2012-02-09 @ 13:31:25

haha! jag visste inte om jag skulle anmärka på det. vad skönt att ni hann före ;)
Lillasystern skrev 2012-02-09 @ 16:38:42

kul att vi hade svenska idag. Å så va de en övning, man skulle se hur "bra" man stavade, så fanns ordet fåtölj med. Självklart stavade jag det fotölj xP haha

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!