Tack och soppa i vår kyrka

Tacksoppan i kyrkan var mycket trevlig. Julbasaren hade gått massa plus från förra året (närmare bestämt ca 8000 €) och maten vi bjöds på var supergod! Någon slags laxpaté till förrätt, broccoli- och svampsoppa till varmrätt och ananaspaj till efterrätt. Jag åt Yvonnes förrätt och skippade efterrätten, som vanligt. Jag hade trevliga bordskamrater och vann inte ett skit på lotteriet, såklart. Något annat hade jag faktiskt inte väntat mig i denna bajsmånad.


Och ja, det är typ den här bilden jag tog på hela kvällen. Nöj er, ni får i alla fall se en bild.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!