Torsdagar är det nya svarta.

Nu har kylan börjat försvinna och vi får faktiskt njuta av 4 grader på morgonen these days. Idag skiner även solen, men min kropp hänger ändå inte med. Jag är trött mest hela tiden (vilket förmodligen beror på järnbrist som vanligt) men visst, livet blir lite lättare att leva när det inte är -14 och mulet. Ikväll har jag en het dejt med min sambo (vi är som ett gift par. Vi bor under samma tak, men hinner knappt ses eftersom vi jobbar om varandra. När vi väl ses är vi så trötta att vi enbart kollar på serier och somnar på varandra). Vi ska dricka öl (jag) och drinkar (Yvonne) och kika in på vår pub. Yvonne har även dagen till ära blivit "friskförklarad" och får återigen sjunga, så förmodligen drar vi även av en låt på karaoken. Jag ser fram emot det, och hoppas även att vår gemensamma vän Calle P kommer med och gör kvällen komplett. 

Lugnt blir det dock, imorgon ska det handlas (om jag inte hinner göra det idag, vilket är osäkert eftersom Izabella har tvingat med mig på ett dubbelpass ikväll), ätas lunch med vänner och sedan hämta svensk-vänner på flughafen. Jag freuar mig otroligt mycket, det ska bli så roligt att få hit dom. 

Finns det förresten någon som har ett oreange linne att låna ut? Eller en banankostym, jag är inte den som är den. Men har jag inte en kostym på fredag när det är dags för fashingfirande kommer jag inte in på UNI. Helst ska det vara en bra sådan, tyskarna är hejare på maskeradutstyrslar, jag menar, det är lite det dom gör hela januari och februari. Förbereder för fashing.  


Madde, jag och Kamilla på faschingfest 2009


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!