Två Renhuvud

Igår var jag på jakt efter ett par tofflor. Dom jag köpte sist var billiga men gick sönder efter två månader. Jag vill inte behöva köpa nya varannan månad och är alltså ute efter ett par lite dyrare som håller bättre. Och ja, tofflor är ett måste här eftersom det är iskallt på våra golv jämt.
I alla fall fann jag ett par på Esprit och av erfarenhet (Jenny) så vet jag att dom är asmysiga. Dock fanns det en storlek kvar, 41, och det var en aningens för stort för mig. Så vi kikade på Salamander (då dom ibland har Esprit-tofflor där) men utan erfolg. Mathias hittade dock dom optimala tofflorna till mig.



Fotnot; Nej, jag köpte inte tofflorna på bilden och fryser därmed fortfarande om fötterna.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!