7th Heaven

När jag gick på gymnasiet i Falun så hade jag och Marika en tradition varje eftermiddag. När vi båda kom hem från skolan råkade vi alltid kolla på 7th heaven. Vareviga gång vi slog på tv.n var programmet på och tillslut hade vi fastnat i det otroligt töntiga, amerikanska programmet. Nu är det det programmet som visas på svensk tv i lagom tid när A sover, alltså råkar jag alltid hamna framför det nu för tiden också.

Idag är det (om möjligt) det töntigaste programmet jag någonsin har sett. Det är något slags valentinesday/musikal avsnitt, och jag vet inte om jag kommer klara av att kolla klart på detta program. Hon som är gift med polismannen (se jag vet inte ens vad dom heter. Kinkirk i efternamn heter polisen, det sa dom nyss) är den töntigaste i hela programmet. Hon blev nyss arg över att hennes man, polisen, var tvungen att gå till jobbet på valentinsday.

Get. Over. Yourself.



Tyvärr för er fann jag en bit av avsnittet. Alltså, kolla inte på det. Man vill spy. For real. Nu stänger jag av tv.n och drar på ett How I Met Your Mother - avsnitt istället.


Comments
Madde skrev 2012-01-17 @ 11:32:53

Hahaha, åååh.. jag håller med. Jag tittade alltid på det där men ville skjuta mig själv i huvudet tyå varje gång. Heter hon inte Lucy? Eller?
Hanna skrev 2012-01-17 @ 18:23:27

Men eller hur?! Så jävla präktigt program. Tittar hellre på TVn avstängd än på det programmet...

URL: http://bixyhanna.blogspot.com/
marika skrev 2012-01-17 @ 21:47:06

HAHA! älska 7th heaven xP och dig såklart ;) tjf!

URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!