A little bit of this and that

Igår var det första körövningen för i år. Vi doade en halv låt i alten och jag fick ont i huvudet så mycket jag fick koncentrera mig. Det var alltså kul, men fy så ansträngande. Speciellt som jag inte alls egentligen kan läsa noter utan mest lyssnar och sen freestylar lite. Igår tappade jag bort mig överallt och ville mest skratta. Gjorde jag också.

Idag har jag och A shoppat på stan. Först och främst biljetter till Quartier Latin på Uni under Faschinghelgen (woopwoop) och sedan present till min sambo som fyller år på lördag. Gjorde dock en fetfail och skickade ett sms som var menat till Iza till Yvonne istället. Jag skrev "vill du vara med på presenten. Tänkte mig ett par örhängen från snö eller ett pandora-berlock". Så nej, Yvonne kommer inte få någon berlock eller snö-örhängen. Haha.

Nu ska jag hämta K, äta lunch med kidsen och sen ska vi på ausflug hem till mig. K har aldrig varit där så vi ska dit innan vi åker till kyrkan.

Okej jag köpte ett par skor också, ni får se sen!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!