Att vara färdig

Nu har jag spenderat över 2 veckor i Sverige och är redo att åka hem. Om några timmar åker vi till Arlanda och runt 10-tiden borde jag vara på tysk mark igen. Dom senaste två dagarna har jag slappat i soffan framför svensk tv, spelat spel, ätit middag ute med Tjidtjie, druckit cider och baileys. Gått på bio och umgåtts. Nu har jag packat ihop mig och ska försöka få någon timmes sömn innan det är dags att ta sig hem. Det känns bra, jag har haft en jättefin semester, men nu är jag redo för vardag igen.

Vardag och vardag förresten.. Jag är redo för 2012. Det kommer bli ett bra år, ett speciellt år, det känner jag på mig.


Comments
En annan Jessica skrev 2012-01-06 @ 00:56:43

Ses snaaart!

URL: http://commonsensicaldreamer.blogspot.com

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!