Falun, igen

Jag är uppe i ottan idag då jag ska ha betygsamtal för NK kursen jag har läst. Är sjukt opepp och oprepp då jag redan skickat datorn med alla uppgifter och skrivningar jag gjort inom ämnet. Känns sådär, men hon kan ju omöjligt ge mig underkänt för det.. Igår kom jag till Falun och blev upplockad av Thess och Maja. Vi åkte hem till mig, åt dip och stavar (alltså inga skidstavar) och spelade Disney TP. Jag vann inte helt otippat. Senare ikväll kommer nog Tjidtjie, vi får se vad det bjuds på för roligheter då. Först ska jag ringa detta samtal och sen se om jag får sno frukost av grannen.

Som även är min moster..


Comments
Anna Hultgren skrev 2012-01-04 @ 19:09:05

Hej vännen! Förstår vad du går igenom...sitter med NKB just nu. Värsta jag gjort på länge. Vem bryr sig om hur elektricitet fungerar? Come on liksom. 2/3 delar kvar av kursen så det är bara att kämpa på.

Är du kvar i falun länge?

Kram på dig

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!