Freitag den 13.ten. Helt okay so far (Jag menar såklart helt jättebra so far)

Efter en liten tupplur och dusch så är jag på benen igen (alltså jag har varit på benen ett tag nu. länge sov jag inte). Nu har jag varit husmoderlig och joxat ihop en lasange av det vi hade hemma (vilket var mer än man hade kunnat tro) och diskat. Min sambo är i full gång med dammsugaren och tvättmaskinen. Om någon timme är det dags för "tupperwaer"party hos Josefin. Det ska bli, spannend. Ett glas vin på Weinkontor ska vi nog minnsan hinna med ikväll också. Det är kvällens happening.
Ha en trevlig kväll och helg vettja! Det ska jag.


Jag just nu

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!