Gårdagens köksdrama

Jag antar att gårdagens lilla drama kräver en förklaring.
När jag hällde i (vad jag trodde var) gräddfil i vad som skulle bli vår vegetariska gryta så skar sig hela skiten. Sen när jag hade slängt allting (ja det smakade ju även bajs då) så skar jag mig när jag skulle göra om. Det blev ett mindre blodbad och allting kaosade. I slutändan fick jag plåster på såren (dubbla, höll fasiken på att skära av mig två fingrar igår alltså) och mat i magen. Det blev gott, men inte lika mycket som jag hade tänkt från början..


Kökskaoset.

Sen åkte jag och Yvonne till Kingka där vi mötte Marco och JC med kolleger. Vi dansade natten lång till deras band (inte JC och Marcos band utan Kingka.s) Jag ska iväg på jobb nu och är lycklig över att jag är så pigg. Jag är en sådan smart tjej! Ha en fin fredag!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!