In sickness..

Idag är jag en aning sjuk och har ordinerat sängliggande till mig själv. Imorgon ska jag vara frisk, alltså är det böcker, serier, te och bröd som gäller för mig idag. Inte en promenad ner på stan som jag hade tänkt från början. Förmodligen inte heller bio som jag redan har köpt biljetter till.

Nu ska jag försätta mig i liggande position igen. Efter att jag har stängt alla våra fönster i lägenheten. Japp, det är 1 plusgrad ute och jag måste ställa upp våra fönster på vid gavel så att ingenting möglar (vilket det redan har gjort eftersom vi svenska invånare i denna lägenhet inte hade en aning om att man måste vädra varenda dag i en tysk lägenhet. Även fast det är massa minusgrader ute.)

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!