Lättsamt (med jobbet. Springandet - inte lika)

Jag och A åkte helt sonika tåg hela förmiddagen. Det är ju det han gillar mest i vilket fall..


Först åkte vi U-bahn in till stan

Pit stop på Südbahnhof och sen hem igen


I eftermiddags var vi i kyrkan på barntimmarna en sväng och sen fick jag skjuts hem med PT (CP.s pappa) och stack ut och sprang (jag vet att du har väntat Madde. ;) Jag blev dyblöt men lyckades handla på vägen hem i alla fall. Nu ska jag duscha och laga mat. Inte samtidigt dock. Torsdagsöl? Joråsatt.

Comments
Madde skrev 2012-01-19 @ 20:12:17

tummen upp stolt vän

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!