Pyssling och opera. allt under 24 timmar.

Igår kväll kom först Anna och sedan Alex hem till mig. Vi drack öl och pratade en hel massa. Sen anlände även Erik (laevie Erik. Numera även Pysslingen eller småkusinen Erik..) och vi svirade ut på stan. De klubbar vi tänkte in på var stängde så vi åkte till Sachsen och drack mer öl istället. Allting var väldigt gemytligt. Han är en bra vapendragare - den där pysslingen.

Passpå! Random bild;


Idag stod Anna för underhållningen och det vankades opera. En eftermiddagsföreställning även kallad Don Giovanni skulle vi se och jag dog. Det var helt underbart, allting. Jag fick se en riktig dirigent (bara det hade tp varit värt att gå dit för), världens bästa operaorkester (hur coolt är inte det då?!) och en jättebra operaföreställning. Anna Ryberg spelade med också så det var extra roligt att se någon man känner på scen. Det var i alla fall en riktigt bra första gång (ska jag även skryta, vilket jag tycker att jag ska, så satt vi på parkett andra raden. Man såg ALLT. Varenda minspel och tatuering. Allt.. underbart). TACK underbara, fina Ålänning för den julklappen.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!