Spontan-ledig.

Efter den helt jättemysiga dagen igår så fortsatte den bara och vi var några som tog en drink (som blev fler när vi insåg att det var blue hour) och enbart hade det trevligt. Stackars Mathias fastnade nog lite i tjejsanckets centrum men han klarade det galant och ville till och med äta lunch med mig idag. Jag blev nämligen spontant ledig (båda barnen är sjuka idag. Jag hoppas att jag klarar mig även fast utsikterna inte är lysande..) och vet inte riktigt vad jag ska göra med den vunna dagen. Jo äta sen lunch, men det kan jag ju inte göra hela dagen. Det började i alla fall med en liten sovmorgon och nu sitter jag i soffan och vågar inte äta något. Tänk om magsjukan (jo för det var en sådan) hoppar på mig? Det är dumt det där, när man är orolig för att bli sjuk och känner efter alldeles för noga hur man mår. Jag ska klä på mig istället och strunta i att känna efter.

Åh andra sidan var det ett tag sedan jag kunde gosa runt i bara trosor och t-shirt. Jag gör det ett tag till istället.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!