Träningspause

Förra veckan hade jag träningsuppehåll då jag hade ont i benhinnorna. Första två veckorna strang jag nämligen i parken, sen blev det för lerigt så jag sprang på asfalt istället vilket fuckade up mina ben. Nu är jag back on track, och får istället halsont och torrhostan from hell. Jag hoppas verkligen att jag vaknar imorgon och är inte sjuk så jag åtminstone kan ut och gå. Men först ska jag sova. Sovasovasova så länge jag bara kan.

Vilket förmodligen är till 08.00 då de börjar borra i lokalen under oss.

Bild som inte alls har med inlägget att göra. Detta är A som lagar mat till mig. Ja, bilden föreställer A's mikro med min lunch däri. Ja, ni ser rätt. Det är en digitalkamera. Mums.

Comments
elina skrev 2012-01-30 @ 10:44:59

Hej! Har dragit igång en veckans blogg-tävling som avslutas i slutet av veckan! Var gärna med och tävla!:) Kram

URL: http://elinaryttbergs.devote.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!