Fredagar är fint

Efter att ha överlevt gårdagens drama så fick jag i mig en öl och sedan kom min sambo hem. Vi åkte.. Jag har redan berättat om detta va? Dåså. Moving on..

Idag har jag tagit hand om två små pojkar och sedan träffade jag Yvonne och Anna på stan. Två timmar lyckades vi sedan döda på stan (oklart vad vi gjorde) innan vi åkte hem. Massor med mat handlade vi i alla fall (och en tur in på godisbutiken. Den enda i typ.. Hela Tyskland som säljer lösgodisWOHO) så nu är jag asmätt. Till min stora lycka köpte Anna tre stycken skräckfilmer som vi ska kolla på ikväll. Just nu sitter tjejerna och tävlar om vem som är mest rädd för skräckfilmer. Tydligen är jag den enda som har vett att uppskatta skräckfilmer så jag börjar undra varför vi ens köpt dessa filmer.. Dom är liksom, redan rädda. Och det enda vi har gjort är hört introt.

Jag återkommer.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!