Hej nu är det mindre än en vecka kvar.

Alltså låt mig bara få säga att ja - det enda ni får nu är snabba uppdateringar om vad vi gör, men det är okej. Det är liksom inte riktigt något annat jag kan skriva om just nu. Idag har vi i alla fall varit inne i stan. Vi har promenerat omkring (just det! Vi tog också en morgonpromenad imorse, we are on FIRE) och ätit lunch/middag på en jättemysig restaurang nära Zoo. Sen har vi spenderat några timmar tillsammans med Henri i olika lekparker. Han är en söt liten pojke, den där Henri.
 
Tur det eftersom jag ska ta hand om pojken i ungefär ett år till.
Plus lillasyster Papanugget (som Henri envisas med att kalla den ofödda flickan).
 
Jag börjar den 1.a Augusti, om det intresserar någon. Med eller utan lillasyster (det är planerat till där ikring. Alltså - när som helst)
 
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska vi dubbeljobba. Vi ska gå och klippa till Axel (för sista gången sen flyttar han, mitt lilla får) och sedan springa i lekparker med Henri igen.
 
 
Söt liten på mysigt café.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!