I will miss you

Idag var jag och lillasyster (och sambo) hemma hos "min" familj på söndagsmiddag (det är så härligt det där med söndagsmiddagar. Synd att dom flyttar. Note to self; Måste hitta ny söndagsmiddagsfamilj). VI blev bjudna på ett glas vin och lasange. Till efterrätt fick jag presenter! Egentligen tråkiga presenter eftersom det är vi-ska-flytta-och-du-stannar-kvar-vi-kommer-att-sakna-dig-presenter. en stor ram med kort på barnen och en alldeles egen (ja vem annars skulle jag dela den med?) KAFFEMASKIN! Jag blev så glad och rörd att jag grät lite och tyckte att oh så fina dom är. Måste dom flytta liksom? =(
 
 
Världens bästa present! Min alldeles egna kaffemaskin! I LOVE IT!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!