Jag lever (knappt)

Nu är festivalen över för i år och jag har överlevt. Vi har jobbat från 11 på förmiddagen till 4-5 på natten och alltså har det inte hunnits med någon som helst bloggning. Jag har inte heller tagit några kort, kanske tre fyra stycken bara, men någon slags uppdatering ska ni få senare. Det har varit kul, kul och slitigt. Jag har sett massa bra artister, och Rihanna klev tillslut upp på scenen och avslutade festivalen. Vi kan ta en recension på det också senare. Men nu ska jag fortsätta sova, äta något som inte heter Hamburgare eller tacos och sedan har jag lite att fixa innan jag tar lillasyster med mig och åker hem till Frankfurt igen. Men nu vet ni att jag överlvet festivalveckan i alla fall.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!