Nu kommer ni att tycka att jag är jobbig

...men jag har bytt webdomän. Jag är oerhört trött på att blogg.se inte fungerar som det ska. Jag kan inte blogga hälften av gångerna, och blogg.se-appen på min iPhone har inte fungerat på några månader nu. Jag hoppar till Spotlife.se istället och fortsätter mitt bloggande där. Det kommer bli mer bloggande på det här viset, och det måste ni ändå gilla?
 
Så kom med nu, så kör vi i vind på Spotlife.se helt enkelt.
 
Byt bara ut blogg.se mot spotlife.se och ni är i hamn.
 
RENHUVUD.SPOTLIFE.SE är alltså min nya adress.
 
In och lämna en kommentar så jag vet att ni är med. Så jag kan köra igång på riktigt.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!