The AMAZING Spiderman

Jag och lillasyster tog en spontantur in till Frankfurt och gick på bio. Vi såg The Amazing Spiderman i 3D. Hur bra som helst! Utan att vara den som är den måste jag säga att den var mycket bättre än dom första Spiderman-filmerna. Sen är ju jag en sucker för filmer där huvudrollen är sådär.. Bra ni vet (nu trodde ni att jag skulle säga snygg va? Well, det är ju inte heller helt fel). Vi skrattade (japp vi) och grät (mest jag) om vartannat. Efteråt ville vi inte gå utan helst sitta kvar och se den igen, men städpersonalen väntade tappert på att vi skulle lämna salen så vi fick så lov.
 
Så, The Amazing Spiderman (i 3D, det var helt klart coolt att se den så) får massa betyg. Bra betyg. Se den. Nu.
 
 
Andrew Garfield var helt klart asbra (och snygg) som Peter Parker och Emma Stone i rollen som bruden (ni vet. Hon som heter Mary-Jane i dom första filmerna men Gwen i den här) var också helt klart jättebra. Jättebra. Det ordet har förekommit ofta i detta inlägg. You get the point. Det var bra.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!