Andra fredagen i Juni

Jag, Josefin och Izabella tog en powerwalk i Grüneburgpark nu på förmiddagen och sedan fick jag min cykel (!) så jag cyklade hem (det tog knappt 20 minuter. Asnära bor vi nu). En lätt lunch och nu har jag skurat hela lägenheten. Jag ska ta tag i balkongen också, eftersom det är tänkt att vi ska sitta där ute ikväll. Vi får hit en hel drös med svenskar. Vi ska dricka vin och äta sallad innan vi tänkte ta oss ut och dansa. Jag ser verkligen fram emot det! Bra start på helgen liksom. Hoppas ni får det lika fint.

Förresten är det alldeles bestämt vars jag ska fira midsommar i år (om jag nu inte redan sagt det?). När jag landar på arlanda fredag den 22.a så kommer Iza och hämtar mig. Vi åker sen till Västerås där vi ska fira en riktig svensk-midsommar! Sen åker jag till Falun på lördagen igen. Så ni vet, liksom. Jag är fett glad över det iaf.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!