Hej nu är det fredag hörrni

Igår var jag och min sambo hembjudna till en Annelis hem i Bad Nauheim. Vi åt massor av god mat och åt tusen kilo jordgubbar. Dom bor hur fint som helst i en stad utanför Frankfurt med massor av åkrar och fält runtomkring. Vi hade en ytterst trevlig kväll helt enkelt. Idag har vi åkt omkring lite i staden och nu är jag tillbaka hemma. Jag tänkte äta något och sedan dra ner på stan. Jag ska kolla om Hugendubel har kvar några sådana små paddor som man kan lägga in böcker i. Så slipper jag i framtiden kånka runt på massor av böcker, liksom.


Förra söndagen åt vi på världens mysigaste café. Dom hade även
världens godaste pasta. Jag dog godhetsdöden.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!