I think it's very healty to spend time alone.You need to know how to be alone and not be defined by another person.

Idag är jag bara hemma. Jag har alltså en rätt stor utmaning framför mig. Att stanna hemma, själv, utan att äta upp hela kylskåpet (eller skafferi). Än så länge har det gått bra. Jag har ätit en nyttig frukost, och en ännu nyttigare lunch. Druckit lite Fanta Zero, men that's. It.

Så i väntan på att få äta middag ger jag er lite bilder. Enjoy.


Nationaldagsfirande med Svenska konsulatet på museum Girsch 5.de Juni (möjligtvis en dag för tidigt men bor man utomlands får man vara beredd på freestylande.

Tidigare samma dag åt jag frukost med Iza och sedan lunch med Yvonne. Jeezez vilken dag.

Avslutningsvis tog vi en drink/öl/vin på Schweizers. Vi "firade" av Mathias som flyttade tillbaka till Åland dagen efter. det är ju lite sorgligt att han inte är kvar. Liksom.

Det var det så länge. Nu ska jag återgå till mitt serie-tittande, föna håret och sen dricka lite mer fanta i väntan på middag. Alltså det är bannimej inte lätt hörrni!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!