Några hektiska dagar

Jag ber om ursäkt för min frånvaro. Madeleine kom som sagt i onsdags, och sedan dess har det varit full rulle. På torsdagen jobbade jag hela dagen och sedan åt vi middag på Schöne Aussicht. Några karaokelåtar drog vi av på O'Dwyers innan vi åkte hem. I fredags lånade vi Lisas bil och drog till Zweibrücken där vi strosade på outlet hela dagen. Jag fyndade en kofta på Mango och sedan två (!) par träningsskor på Nike. Jag är hur nöjd som helst, nu ska jag ut och springa!

Igår var det sommarfest i kyrkan så vi spenderade hela förmiddagen där. Vi sjöng, hoppade runt midsommarstången (hur crazy är inte den traditionen?) och åt massa god mat. Sedan var det dags för det vi har planerat för hela veckan - Iza's överraskningsdag! Vi hade lånat Malin och Francks trädgård som ligger uppe vid Lohrberg (otroligt fint område) där vi grillade, drack vin och spelade kort några timmar. Gottgottgott och jättemysigt. VI hade till och med tur med vädret, det regnade såklart under sommarfesten (vad vore en midsommar utan regn) men sprack upp när vi skulle iväg till trädgården och sedan började det inte regna igen fören vi åkte hem. Väl hemma fixade vi till oss och drog till Travolta. Det är verkligen mitt nya favoirtställe, men igår var det enbart Black Music så vi blev inte jätte långvariga. Vi drog helt enkelt till Sachsenhausen och hängde där några timmar.


Iza, jag och Madde <3

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!