Peace and Love TISDAG

Sådärja. Första dagen på festivalen och vi fick en lugnstart. Bara 6 timmar och det inte ens som ansvarig. Jag fick till och med göra något så hjärndött som att torka bord en gång, det var skönt. Så nu ligger jag hemma i åabpas säng och vilar fötterna inför imorgon. Imorse var jag så pigg att jag vaknade strax innan 8 och hann med en morgonprommis innan det var dags att åka mot Borlänge. Det blir det nog ingen imorgon, men skönt (och välbehövligt) var det. Jag lyckades lära mig kassan, springa in i Johan och även Linda och jag hann till och med äta. Rev sönder jeansen gjorde jag också, så det var tur att vi fick åka hem redan vid 17 så att vi hann in på stan och köpa nya jeans till mig. När vi kom hem (jag hittade ett par på Gina för 200) så visade tjidtjie ett par byxor hon hade hittat för bara 160 kr, jag provade dom och sedan vägrade jag ta av mig dom. Eftersom jag har världens bästa tjidtjie så fick jag tillslut ta dom av henne. BÄST! Så nu vill jag mest bara att veckan ska vara över så att jag får åka hem och använda snygg-byxorna.
 
Men det är ju hela fyra dagar kvar. Jag menar, fyra hela dagar kvar, så det får vänta.
Imorgon kör vi, 09.30 - 01.30. woop.
 
Förresten fick jag inte en blixt i huvudet idag. Den slog ner borta i campingen, där håller jag inte hus. Åtta stycken förda till sjukhus, men ingen allvarligt skadad. Helt sjuk blixt. EN blixt var det även. Sen inget mer, konstigt.
 
Åabpa är med mig!

Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-06-30 @ 07:46:31

Saknar dig och din blogg! Puss!

URL: http://enannanjessica.se
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-07-01 @ 13:30:36

Saknar fortfarande dig och din blogg! Mer puss!

URL: http://enannanjessica.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!