Saker jag har gjort idag;

  • Gått upp okristligt tidigt för att åka på outlet. Inte vilket outlet som helst dock. Brudklänningsoutlet! (Nej, jag ska inte gifta mig. Min vän Josefin ska. Vi var med som smakråd och moraliskt stöd.)
  • Gråtit på grund av ovanstående punkt (ho var ju så fejn)
  • åkt massa bil, pratat massa tyska
  • powerwalkat i solen
  • tvättat
  • beställt hem en sån där armbandshållare till Iphonen. Så jag kan springa med den.
  • handlat massor av mat
  • lagat och ätit asgod korvgryta

Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av Modern Family och sedan försöka röja upp i mitt rum. Det ser för bövelen inte fint ut där inne om vi säger så.

 

Bruden to be. Hon provade rätt många klänningar innan vi

alla utbrast att DÄR ÄR DEN!

 


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!