Sick

Idag är jag hemma och är sjuk. Thor tyckte att jag kändes varm igår när vi var på grillning, men jag viftade bort det med att det bara var för att jag hade legat i solen här om dagen. Det var inte sant, imorse vaknade jag med feber och jag har spenderat hela dagen sovandes i sängen. För en halvtimme sen slutade jag sova och gick över till att sätta på en tvättmaskin och sedan fortsätta slappa i sängen. Jag åker ju på fredag, så tvätta måste jag vare sig jag är sjuk eller inte.

I alla fall, så ligger det till. Min kropp är trött och jag också. Nu vilar vi bort den här spontana förkylningen (jag låter ju även som att jag har kedjerökt en vecka) så jag kan åka hem och fira midsommar på fredag.

Comments
Matelen skrev 2012-06-20 @ 15:29:19

Ååååååh, nej... typ det sämsta som kunde hända ju! Krya på dig!
Svar: Ich weiss, det suger pung.
Angie


What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!