When we stand

Idag vaknade jag inte alltför sent och tog mig iväg på en springtur innan frukost. Lite styrka lyxade jag också till det med. Nu hänger jag mest i mitt rum, kollar på The Big Bang Theory och leker med mobilen. Lite lagom söndags-slö sådär. Igår jobbade jag några timmar (jag tycker ju fortfarande att "jobba" är en överdrift med så fina barn som jag har) och sedan spenderade jag hela eftermiddagen med Malin och ungarna. Vi var ute i deras trädgård, Malin grävde bort en myrstack, jag klippte gräset och ungarna lekte med diverse andra ungar. På kvällen lagade jag god sallad och bara tog det lugnt. Försökte kolla på matchen men vår tv strejkade just den kanalen och när jag försökte gyna från balkongen ner i vår kvarterskrogs uteservering så såg jag inte speciellt mycket. Mest hörde, och det var ju okej eftersom man lugnt hörde det enda målet som gjordes. Inte bara därifrån utan från varenda lägenhet och bil i närheten.


Jag och lilla T. Som att ta hand om en näve loppor. <3

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!