And I'm like;

Det var inte så varmt som dom förutspådde idag så efter jobb no 1 mötte jag upp Yvonne som hade med sig mer kläder åt mig (jag hade på mig klänning + strumpbyxor bara och behövde leggins + kofta för att överleva resten av dagen). Vi hann med en cupcake på Jenny's Cupcake (jag hade längtat efter det hela dagen) innan jag åkte på jobb no 2. Henri grinade bara 3 minuter idag och resten av eftermiddagen hade vi det bra och mysigt. Det är så skönt när det klickar med barnen. När dom tycker om och litar på mig (för det gör dom inte från början, det måste man förtjäna).

Jag har förresten lyckats odla fram en blomma på min orkidé! Jag som inte ens visste om att det var en orkidé fören Yvonne upplyste mig om det för någon månad sen! Jag som inte ens vet vars den kommer ifrån (Jenny?)


Comments
Jenny skrev 2012-03-14 @ 18:00:42

Vet ej, kanske en från prästgården.

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!