Det goda inom dig

Eftersom jag fick låna andra boken i Hungerspelen igår av Iza så skyndade jag mig att läsa ut boken jag höll på med. Imorse på tåget läste jag ut Det Goda Inom Dig skriven av Linda Olsson (Hon har även skrivit Sonat till Miriam och Nu vill jag sjunga dig milda sånger). Boken var seg som tusan i början, men den blev bara bättre och bättre! När jag läste de sista kapitlen var jag tvungen att stanna upp ibland och tänka efter innan jag fortsatte. Det var en sådan fin och tankvärd bok som verkligen berörde. Jag klippte med ögonen för att inte tårarna skulle rinna på U-bahn, och jag drog efter andan när allting gick upp för mig. Vill ni läsa en bok med lite mer innehåll än en vanlig chic-lit (inget fel med chic-lit, det är lite det jag alltid läser) så bör ni läsa denna bok. Den utspelar sig i Australien förresten, så landskapet är också alldeles vackert.

Blir du glad nu Jessica, när jag läser en bok med innehåll? ;)


Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-03-23 @ 11:38:57

Väldigt stolt! <3

URL: http://enannanjessica.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!