En riktig hel-familjedag

Idag blev jag bjuden på museum. Vi började vid 11-tiden på MMK (Museum Für Moderne Kunst) där det var en Andy Warholm (headlines) uställning. Bland annat. Den var sådär måste jag säga, så vi begav oss till Filmmuseumet istället där dom hade en Charlie Chaplin utställning. Efter en kaffe och fika begav vi oss in på utställningarna och när vi kom ut var vi mycket nöjdare. Det var ett bra museum med lite roliga saker som även intresserar mig (en Oscars-statyett, en av Darth-wader hjälmarna osv). Sedan vankades det söndagsmiddag på Merianplatz och jag åt så mycket att jag fick ont i magen. En rejäl köttbit och asgod efterrätt på det.

TACK kära familj för söndagen!

Nu har min sambo kommit hem, vi har båda spenderat helgen med att tänka på livet. Det har gått bra, nu ser jag fram emot att Madde kommer med ett helt gäng killar på fredag. Det ska bli hur roligt som helst. Speciellt med tanke på att jag inte har träffat Madde på över ett och ett halvt år! Skandal, om ni frågar mig.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!