Filmtips!

Ikväll gick vi alltså på Sneak Preview på den stora bion här i Frankfurt. För er som inte vet så visar de alltså på måndagar för €6 gå på en film som man inte har en aning om vad det blir. Dom visar alltså en liten sneak peek på en kommande film, och man får försöka lista ut vilken det är när man väl sitter i fotöljerna. Ibland kan det vara roligt, ibland astråkigt (en gång har det hänt att vi har gått första 10 minuterna in i filmen). Ikväll var det, enligt mig, fullträff. Enligt Yvonne det sämsta i världen så hon sprang (bokstavligt talat) ut ur bion efter 3 minuter. Jag och Izabella satt kvar och fick se The Woman In Black med Daniel Radcliff. Även fast vi undrade vars hans ärr var och när han skulle dra fram sin trollstav så var det en riktigt bra film. En skräckis, därav anledningen till att jag var så nöjd. Vi skrek och klamrade oss fast vid varandra (under ett moment råkade jag peta Iza i näsan och riva henne i pannan) från början till slut. Den var asläskig rakt igenom, hela tiden. Om ni gillar skräckfilmer ska ni verkligen se den (när den kommer ut på bio den 29.de Mars)! Till och med jag skrek och hoppade, och jag är rätt avtrubbad från skräckfilmer.

Vilken helt underbar långhelg jag har haft! Imorrn börjar allvaret igen (fast speciellt allvarligt är det ju aldrig när man jobbar med barn), och det är tur att jag haft en sån fin helg. Imorgon är det nämligen strejk på alla tunnelbanor och bussar i stan, och jag tar mig alltså inte riktigt till jobbet imorgon. Jag ska improvisera när klockan ringer.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!