Håll K*FTEN är ni snälla. Bitte. Por favor.

Kl 8.20 vaknade jag av att en hantverkare (samma som var och rotade runt i vårt badrum) står och slår i fasaden nedanför mitt fönster (jag bor två våningar upp). Efter 20 minuter börjar han borra istället och nu har han snart hållit på konstant i en timme. Det är lördag och jag somnade inte fören vid 2-tiden igår. Jag är trött, irriterad och less på att bo på en arbetsplats. Dom var ju äntligen klara med tunnelbanebygget (tror jag..) och så ska han sätta igång! På en lördagmorgon! Nu har jag ont i huvudet och är as-irriterad innan jag ens har klivit ur sängen. Jag försöker stänga ute ljudet med musik i lurarna, men det hjälper inte nämnvärt. Eftersom hela vår lägenhet är avlång och alla rum (förutom köket och toaletten) vätter ut mot gatan, där polacken håller på å gör om fasaden, så kan jag inte rädda mig någonstans.

Vi ska se om vi kan turn this day around till något bra. Men just nu känner jag bara för att sitta hemma och vara sur. Det passar sig, just idag.


Här kanske jag ligger hela dagen. Vad säger ni om det VA?!!

Comments
Jenny skrev 2012-03-10 @ 11:10:03

Kolla min nya status så blir du kanske gladare! Kram

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!