Idag är det Vasaloppssöndag

Idag är det barnvakt hos Orstadius som gäller. Jag ska strax bege mig iväg ut till Bad Homburg. Det är likadant väder som hela veckan, grått men helt okejt varmt. Så igår gjorde jag slag i saken och la undan mina vinterkappor. Jag lämnade dock en framme, så det inte skulle börja kräksnöa idag. Vasaloppet är det hemma också, som tur är så har även familjen Orstadius svensk Tv så jag kommer kunna ha på den idag. Det är ju roligt med Vasaloppet. Det är roligt med skidåkning.

Vi hörs senare, det är ändå inte så många som läser bloggar på söndagar. Dom flesta brukar vara bakis, trötta eller bara vilja umgås med familjen. Men för er tappra läsare håller jag såklart lågan uppe.


Bild ur Arkivet.

Comments
madde skrev 2012-03-04 @ 12:39:53

bra angelica.. jag är tapper!



What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!