Jag sa ju att det var en fin dag

Efter min promenad ringde Mathias och undrade om jag ville äta glass. Det ville jag, så vi träffades och åkte till ett glasscafé på Eckenheimer Landstraße. Jag åt en hallonbomb och Mathias spaghettiglass. Sedan åkte vi ner på stan där vi mötte upp Josefin och kikade runt på Idee (pysselbutiken). Sen var jag tvungen att åka och handla och vi skildes åt. Det var alldeles soligt och varmt och mina vänner var fina och vi träffade på Iza och Gerrit och det var mysigt. Allting. Sen lagade jag köttfärssås på lyxköttfärs (ren, hemifrån) och åt massor. Håhåjaja. Nu ska jag chilla lite och sedan gå på Sneak Preveiw med Iza och Yvonne. Det blir ju också mysigt, oj en sån mysig måndag.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!