Mello2012

Ellen sover sedan länge och jag spenderar kvällen i familjens sköna soffa framför svensk TV. Jo, en del av familjerna jag barnvaktar har lyxat till det med svensk TV i Tyskland. Jag är nöjd. Ikväll har det ju varit Melodifestivalen och nu fortsätter jag med Singalong. Det är lite skönt att slökolla på en kanal där dom pratar Svenska. Då slipper jag anstränga huvudet så värst. Det är till och med lyx att höra Svensk reklam. Men åter till Mello - jag har några frågor;

1. Thorsten Flinck är väl inte bra?
2. Vad är grejen med Sean Banan? Varför vill jag kolla på hans uppträdande hela tiden flera gånger?
3. Varför ramlar inte stå-basisten (kan man vara stå-basist?) i Topcats ner när han balanserar på den?
4. Kan någon köpa Loreen ett hårband så hon slipper få håret i munnen när hon sjunger?
5. Varför berättar Björn Ranelid om kvinnans kön och mannens spermier i konstiga formuleringar?
6. ...Medans tjejen skulle gjort låten bättre på egen hand?

Det var allt for now. Jag ska gå och kolla så inte Ellen ramlat ur sängen.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!