Nu börjar helgen

Idag vaknade jag helt av mig själv redan 8.45. Solen lyste mig i ögonen och jag kände mig konstigt nog rätt utvilad ändå. Nu ska jag göra frukost, röja upp mina kläder som dött i en hög på golvet och sedan åka på jobb. Det är redan 6 grader och eftersom solen redan är crazy blir det nog snabbt varmare. Det känns inte helt fel, om ni frågar mig. Ja, jag är ledsen att detta plötsligt blivit en väderblogg, men jag är svensk och gillar att prata om 'et.

Snart landar Madde o co. på Frankfurts Flughafen. Så vi får se hur mycket bloggande det blir idag (och i helgen) då jag ska försöka suga ut det mesta av tiden med skandinaverna.


På stan igår med kidsen.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!