Onödigt krångel (om ni frågar mig)

Eftersom det är fet-strejk i Frankfurt idag har vi alla lite svårigheter att ta oss till våra jobb. Som tur är jobbar Lisa i kyrkan och kan ta med sig A dit, och då kan jag gå dit upp (det är inte speciellt långt) och sen är jag åtminstone med mitt jobb. Antagligen stannar vi kvar i kyrkan tills Lisa är färdig och vi kan åka med henne hem. Sedan får jag ta S-bahn från Bad homburg och in till stan (för bussarna i BH lär ju gå? Detta måste jag kolal upp inser jag..) för att ta mig till jobb nummer två. Hur jag ska ta mig från det jobbet och hem sen är en annan fråga..

Well, ha en fin dag och wish me luck!

Comments
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-03-20 @ 08:30:56

Lycka till! Och ha en fin dag du med!

URL: http://enannanjessica.se

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!