Sagt om melodifestivalen

Det var väl tur att jag ringde min vän som upplyste mig om att jag kunde kolla på Mello via datorn. Jag som trodde jag levde på 1900-talet och att sådana modernigheter var omöjliga i dessa bråda dagar.

Sagt om Ulrik Munter;

- Det är ju roligt att han är ett barn och sjunger om soldiers så här mitt i Kony-debatten.
- Ja, men vi kan ju skicka honom till eurovision så kan han promota för barnen kony tagit! Han är liksom, en av dom!
- Det vitaste negerbarnet jag någonsin sett..
- Men han är ju adopterad förstår du väl. Från Sverige till Uganda. Haha, fast det är ju inte så vanligt att vi i Sverige adopterar bort våra barn till Uganda
- Ja men Kony har ju tagit alla deras barn..


Sagt om Helena Bergström;

- Helena Bergström är jävligt bevarad dock. Lite pluffsig dör på överkroppen bara

- Ja men hur gammal är hon inte då liksom?

- Typ 103 år.. När hade änglagård premiär liksom? 1840?


Så skrattade jag tills jag dog och kom på hur mycket jag saknar världens roligaste vän.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!