Skålar

Jag har en grej för skålar. Skålar och muggar. Det är det jag samlar på, om jag måste säga att jag samlar på något (oklart när man kan tvingas säga det). Jag har fler muggar än jag har skålar dock, så jag visar min lilla, lilla skålsamling idag. Jag har även slagit sönder en skål (som tur var hade jag två av just den).
Den genomskinliga skålen med hjärtat i botten är min favorit. Den är från Orrefors och jag köpte den på julbasaren förra året. Den har jag godis i (just nu - minismarties). Jag tycker det är mysigt att ha en liten skål med godis i på vardagsrumsbordet. Jag är ju mysig jag, det hörs ju.


Liten skålsamling

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!