FREAKINEUROVISIONJAGDÖÖÖR

Okej. Men jag är en riktig Eurovision-junkie och kan ni förstå hur jag jublade när det stod klart för mig att Sverige vann?!?!! Synd bara att det var mitt i när en tjej sjöng en födelsedagssång på festen vi var på och jag fick pipa det allra högsta jag vågade för dom som stod närmast. Jag ville hoppa, skrika och få alla att förstå att det här är fanimej nästan som att vinna fotbolls vm! Ingen förstod, jag fick jubla med mina tre svenska vänner (2 och en halv faktiskt. Anna är ju Ålänning) och fira det bästa jag kunde.

Heja Loreen (eller Lorpan som Måns Zelmerlöw har skrivit hela kvällen på Twitter) förtusan. Det här var fanimej på tiden.

Men okej, klockan är mycket (eventuellt tidig) och jag borde sova.

MEN VI VANN FÖR FAAN! WOOOOOOOOHOOOOO!!!!

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!