Sköna Maj välkommen!

Gårdagen var så sjukt trevlig så det skriker om det. Valborgsfirandet i kyrkan var fint, men jag har inga bilder då jag hjälpte till i serveringen hela kvällen. Efteråt drig vi ett helt svenks-/ålandsgäng till Bornheim och hängde på en bar innan vi hoppade in i två taxibilar som tog oss till Schauspiel (Frankfurts teater) där det var fet Tanzt in den Mai - fest. Det var sjukt trevligt och när vi sedan försökte fortsätta till Vodkabar så var det stängt (?) och vi fick åka hem istället.

Idag har det varit så fint väder så. Jag har dock varit rätt trött och spenderat en hel del av min dag inomhus, men det har varit helt okej det också.. Jag avslutade i alla fall dagen med en sallad och sedan glass tillsammans med Yvonne och Anna.



Grabbarna på Die weisse Lilie



Min sambo försöker bestämma sig för vad hon ska äta för glass.

Comments
Peten skrev 2012-05-02 @ 08:21:17

Länge leve Vodkabar!
Jessica- Skåning i Australien med hjärtat i Tyskland skrev 2012-05-02 @ 10:12:35

Jag saknar er och Frankfurt så himla mycket!

URL: http://enannanjessica.se
Yvonne skrev 2012-05-02 @ 16:06:38

Peten: Hehe, jasså tycker du.....



Jessica: Och vi saknar dig så himla mycket också!!

URL: http://yvonnees.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!