..som inte vill bli väckt.

Hej.
Jag har varit lite borta och har (som ni förmodligen redan märkt) inte bloggat. Jag tog helt enkelt lite hel-ledigt efter möhippan i Lördags. Nu är jag hemma och på benen igen, så under dagen ska vi nog kunna fixa lite bilder och en uppdatering från möhippan. Det jag kan säga så här på rak arm är att den blev otroligt lyckad. Alla var på så bra humör (trots skyfallet som kom där runt 16-tiden) och vi hade jätte roligt hela dagen/natten. Det viktigaste - Josefin var så glad och hade roligast av alla. Det var lite det som var meningen, alltså lyckades vi. Puh. Nu ska jag röja upp i mitt rum (jag har ett nytt skrivbord nu som jag måste flytta in i) och senare i eftermiddag ska jag lotsa Karin och Oskar till kyrkan. Tills vidare får ni tre random bilder från picknicken vi hade i början av dagen i lördags.


Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!