Sommaren är verkligen här

Idag har varit en sådan där riktigt fin dag. Den liksom, började bra och var bara helt bra hela tiden. Jag tänkte massor av gånger att nu ska jag hämta mobilen och ta lite kort men så hade jag fullt upp med att bara njuta av stunden och struntade i det. Det förklarar alltså uteblivandet av bilder i dagens inlägg.

Det har varit massa grader hela dagen (i skrivande stund, klockan 23.51 är det 23 grader varmt) och jag och lilleman har njutit för fullt. Vi promenerade omrking i solen, sjöng sånger och busade. Sedan kom lillan hem och då fortsatte vi, men drog fram plaskpoolen så barnen fick svalka sig. Sedan hämtade jag Henri och vi fortsatte liksom i samma stuk. Sol, lek, sång och skratt. Det är ju härligt med barn, så är det ju. Dock avslutade jag dagen med tjejkväll i kyrkan, där var det mest vuxna. Jag kom lagom tills förberedelserna var färdiga och behövde bara fatta en tallrik och få en köttbit serverad. Trevligt umgänge, en öl och massa god mat. Nu har jag tagit en efterlängtad dusch (note to self; Sätt för guds skull inte på dig mörka jeansleggins imorgon. Big mistake) och ska strunta i alla måsten och bara krypa ner i sängen med min asbraa (?) bok jag nu läser. Vilket nu påminner mig om att jag lovade en lite recension på den jag läste innan. Det kommer, när solen slutat vara så himla skön och jag har börjat få lite mer hemma-tid.

För inte är det många timmar jag spenderar hemma i lägenheten, det är ju sant det.

Samma visa imorrn. Jobb hela dagen och sedan körövning. Så det blir sisådär med uppdateringen då. Det får vara så.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!