Tisdagkvällen

Vädret har varit så himla mysko idag (som alla andra dagar. Jag börjar på allvar vilja påstå att; Gillar du inte vädret i Frankfurt så vänta fem minuter) så vi har mest hållit oss hemma. Eller i alla fall inne. På eftermiddagen har jag gjort klart ett halsband (så snart kommer det ett på posten aahka), läst asbra bok (recension kommer såklart), ätit macka med prästost på (dog - återuppstod), ostbågar (dog en gång till, återuppstod igen. Jag är ju värre än jesus) och hängt lite med Romy. Nu har jag packat väskan för träning, mer bloggande blir det inte fören imorgon, och räkna med dåligt uppdaterande då också. Jag ska jobba precis hela dagen och sedan hinna med en halv körövning (den man sjunger på, inte manövrerar en bil el. dyl.) innan jag ska hämta tjidtjie och muahra på flygplatsen! Jiho vad glatt det blir, jag längtar så jag kan dö (och sen kommer jag ju återuppstå, som vanligt).

Men nu - träningspass med Rebis.

(Finns en risk att mina ben kommer att dö eftersom jag har varit ute och sprungit två (!) dagar i rad. Men det är ju inget att bry sig om. VI vet ju alla att dom sedan kommer att återuppstå.)

Comments
isabelle skrev 2012-05-15 @ 20:49:26

hehe.....du är rulig. <3

URL: http://youhavetocallmedragon.blogg.se/

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!