Och torsdagen är vorbei

Mitt jobb var så fint idag och vädret var fint och allt var fint. Det var så fint att jag promenerade hem efter jobbet till och med. Nu har jag pratat lite i telefon (bl.a. med lille aahka i Ss som är så hipp att hon surfar på nätet medans jag pratar med henne) och skypat lite. Jag har röjt undan diverse ting och försökt få ihop allting inför helgen. Imorgon blir det full rulle hela dagen (igen) och på lördag smäller det. Tror ni jag längtar nåt lite efter söndag och måndag eller? Som jag ska sova! Dock ska jag försöka pallra mig iväg på gudstjänst på söndag och sedan är det grillkväll med dom svenska ungdomarna på kvällen. Okej men jag får sova på måndag då, helt enkelt.


Frankfurter Hauptfriedhof

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!