Dag 08 - Mina favoritskor

Då jag för bara några inlägg sedan uttryckte min stora kärlek till skor (och till skorna jag då hade köpt) så är denna den klart svåraste uppgiften hittills. Jag älskar de flesta av mina skor, och de är mina favoriter olika dagar. Det finns ingenting som får mig att känna mig så snygg som ett par klackar. De bekvämaste (eller heter det "mest bekväma"?) skorna är (kanske lite otippat) mina converse (nu har jag bara tre par dock) och sandaler är väl det bästa man kan ha på fötterna? Mina stövlar är underbara, och jag dansar bäst i barkokhe. Men jag gör en kompromiss och utnämner topp tre (utan inbördes ordning).
  • Mina vita converse. Jag äger inga andra skor som är både snygga, passar till allt OCH är bekväma på samma gång.
  • Mina svarta pumps. Tjidtjie vet vad jag pratar om här. Dom är SJUKT snygga och inga andra skor ger mig sådant självförtroende som dom. Dom är sex i skoform.
  • Mina nya Tommy Hilfiger sandaler. I rest my case.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!