Hej.

Så trodde jag att folk skulle ha gått bärsärkagång nu när jag inte har uppdatgerat bloggen på hela dagen.
Ack så fel man kan ha.
Men så är jag ju inte Kisse heller.
Kisse. HAHA.

Dagen idag har varit lika fin som gårdagen. Insåg nyss att jag tog typ två kort igår (så dom kan ni få se) och så var det med det. Idag höll jag på att svettas ihjäl (igen) på bussen hem. Ett par ballerinaskor köpte jag också förresten (inte på bussen dock). 8€ på Deichmann. Ballerinaskor är det jag köper där, annars är det en rätt bajsig affär det där Deichmann. Men man kan inte alltid köpa skor för 100€..



A i Kurpark i Bad Homburg



Yvonne på "Rucola's" uteservering.

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!