Verkausoffener Sonntag - Like this.

Igår var det Verkausoffener Sonntag, vilket betyder att de annars så väldigt stängda affärerna har öppet en speciellt söndag, en gång i halvåret. Alltså drog jag på mig shortsen och en tunika efter gudstjänsten och åkte ner på stan med Yvonne. Vi började med HM där jag köpte örhängen, en svart t-shirt och ett vitt linne. Sen mys-shoppade vi hela eftermiddagen. Tre filmer och en bok (allt på tyska) är numera i min ägo, och några lyckligt lottade personer ska få ett varsitt vykort. Oklart vilka. En middag på Fressgass och en glass i farten innan vi åkte hem för lite Big Brother och ost. Det var min söndag det. Att det även var ca 22° i skuggan och jättehärligt väder hela dagen gör inte saken sämre. Regnat har det dock gjort också, men det är bara bra. Då blir det snart fett grönt.

Förresten gjorde jag som jag sa och köpte mediciner (inte skor, men nära ögat vare) igår också.
Angelica - Hösnuvan. 1-0

Comments

What do you want to tell me?

Name (required)
Remember me

Mail (will not be published) (required)

Website

Comment

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!